خشکشویی آنلاین

خشکشویی آنلاین و اینترنتی

خشکشویی آنلاین

خشکشویی آنلاین و اینترنتی

  • ۰
  • ۰

یکی از کلاسیک ترین و زیباترین تیپ های مردانه پوشیدن کت و شلوار سه تکه است. اما سخت ترین بخش ست کردن کت و جلیقه مردانه است که اصول خاص خود را دارد. با ما خشکشویی پاکلین همراه باشید تا با این اصول بیشتر آشنا شوید.

سه اصل مهم برای ست کردن کت و جلیقه مردانه

انتخاب کت و جلیقه مردانه مناسب

کسانی که می‌دانند چگونه یک کت را با جلیقه مردانه ست کنند می دانند که با هر کت و جلیقه ای این کار امکان پذیر است و انتخاب‌های شما زیاد است ولی برخی انتخاب‌ها نسبت به بقیه بهتر هستند. مثلا پوشیدن یک جلیقه راه راه با کت جواب نمی‌دهد زیرا خطوط عمودی روی جلیقه و کت همدیگر را خنثی می‌کنند و نتیجه آن نصف شدن بدن شما در چشم مخاطبین است. احتمالا حالا با خود می گویید “دیگر یاد گرفته‌ایم چگونه کت و جلیقه مردانه را ست کنیم. کافیست به دنبال جلیقه و کت های تک رنگ باشیم” ولی این انتهای ماجرا نیست. بسته به اینکه چه آیتم های دیگری در تیپ شما قرار می گیرند اگر رنگ جلیقه و کت را به درستی انتخاب نکنید، ممکن است شبیه مکعب شوید.

پس اگر مدل های راه راه و مدل های ساده انتخاب خوبی نیستند چه انتخاب دیگری برای ما می ماند؟مدل های ساده با طرح های کوچک، مثل مدل های راه راه زاویه دار (تصویر پایین) و کت های مشکی با یقه های انگلیسی. طرح روی کت و جلیقه باعث می شود که ترکیب بسیار زیبایی میان این دو پدید آید.

انتخاب رنگ مناسب کت و جلیقه مردانه برای ایجاد کنتراست

رنگی که در این قسمت انتخاب کرده‌ایم شامل آبی تیره و رنگ خاکستری – قهوه ای است. از آنجایی که کت را قهوه ای-خاکستری انتخاب کرده‌ایم بهتر است که برای جلیقه مردانه رنگ آبی را برگزینیم. چرا آبی؟ زیرا آبی تیره و طوسی بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌هایی هستند که برای پیراهن می‌توانیم انتخاب کنیم. همه ما نیز حتما یکی از این رنگ‌ها را در کمد لباس‌هایمان داریم. اگر ندارید هم پیشنهاد می‌کنیم حتما به دنبال پیراهن های مردانه مجلسیدر این رنگ‌ها باشید.

جمع آوری نهایی تیپ مردانه

تقریبا تیپ شما تکمیل شده است. اما این قدم آخر قدمی است که متاسفانه خیلی از آقایان از آن منحرف می‌شوند و به بیراهه می‌روند و تیپشان خراب می‌شود. ما سعی کردیم که کفش‌های مجلسی را نیز قهوه ای انتخاب کنیم که با قهوه ای کت سازگاری داشته باشند. کراوات نیز وقتی با رنگ آبی پایه و رگه های قهوه ای و کمی سفید در آن انتخاب شود، باعث می‌شود همه اجزای تیپ شما بهم بخورد.

وقتی تیپ بالا را اعمال کردید حالا وقتش رسیده که جلیقه مردانه را نیز با آن‌ها ست کنید و به جذابیت تیپتان اضافه کنید.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • خشکشویی آنلاین